2008年3月7日 星期五

真的這麼重要,不能放低嗎?

出街了,又可以說是沒有出...呵~總之尋日幾
好開心啦...好玩!期待下一次的來臨呀。我會打敗所有人。

今天沒有什麼的特別呢,早上因為某些的事而沒有出席早上
物理的補課,好彩羅SIR沒有鬧我,又沒有問我什麼事,不用我
煩。

食完LUNCH就出發返學校,途中見到佢呀;唔知點解呢......
我不覺地就避開佢,唔係好想俾佢見到我,又好想同佢一齊
行返學校,但明知佢唔鐘意...所以最後都係選擇避開啦...

我件衫...又給人說了;不過都慣左-V-”呵呵~幾靚嫁!

有時有D野真係唔係好明,可以變得這麼的快...雖然有時一
句的對唔住,一個簡單的道歉不可以彌補一切,但是還可以做什
麼呢?自問可以做的也做了...一個機會這麼難的給出來嗎?
也許是我想的太簡單,又或者很多的事我不明白...?

願...冰冷也可變得溫暖。現在真的太辛苦了。

心情指數:4/10

沒有留言: